نوشته شده توسط : samiM

قصر گراند بانکوک

حتی اگر برنامه شما فقط جست و خیز و خوش گذرانی در ساحل ، فیل سواری در کمال آرامش و خوردن ماسامان کاری و تام کا گای تا آنجائیکه برای یک انسان امکان دارد ، باشد شاید حداقل یک یا دو روز را در بانکوک سپری نمایید .اگرچه کارهای زیادی در پایتخت برای انجام دادن در پیش رو دارید و از بین تعداد زیادی گزینه قدرت انتخاب دارید اما شما عزیزان تور تایلند بهتر است اول از قصر گراند آغاز کنید . این بنا جاذبه توریستی شماره یک از لحاظ منظره و چشم انداز در این شهر محسوب می شود و افراد برای ستایش آن بین اهمیت تاریخی ای که دارد و اینکه ساخت اعجاب انگیز دست بشر است ، مردد هستند . زمین آن شامل پیچ و خم های هال های سلطنتی ، معابد و آثار مقدس باستانی است که مهمترین آن وات پرا کائیو ، معبد امرالد بودا می باشد . مقدسات داخل این معبد گفته شده که بخشی از استخوان و موهای بوداست . به مسافرین تور تایلند پیشنهاد می دهم که ساعات متعددی را برای قضاوت این قصر به خود اختصاص دهند اما اگر بعد از آن تمایل به پیاده روی بیشتری دارید می توانید به یکی دیگر از نقاط برجسته شهر بروید وات پو و وات آرون ، معبد داون (یک مکان فوق العاده برای تماشای غروب آفتاب) که در همان نزدیکی هستند .

 

ساحل رایلی

ایالت کرابی خانه برخی از مشهورترین سواحل تایلند است ، و رایلی شیره محصول است . بطور وسیعی یکی از بهترین سواحل کشور محسوب می شود . این شهرت بدلیل ساحل ماسه ای سفید ،آبهای نیلگون تمیز و شفاف و حس پیدا کردن بخشی از بهشت روی زمین ، است .به شما مسافران عزیز تور تایلند پیشنهاد می کنم که با استفاده از خدماتی که توسط شهر کرابی و آئونانگ فراهم می شود ، قایقی اجاره کنید و از جزیره دور شوید. سواحل عمده ترین دلیل پر بازدید بودن رایلی است ولی رایلی همچنین کانون صخره نوردی هم می باشد . قله های کارستی رایلی ماجراجویان با تجربه و تازه کار را به سمت خود می کشاند تا خود را در بالا رفتن از صخره های آهکی برج مانند رایلی به چالش بکشند . در میان بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید ، فیل سواری ، کلک سواری در آبهای سفید و تمیز ، قایق سواری با قایق پارویی و غواصی از دیگر گزینه هایی است که بیشترین انتخاب را دارند . و اگر به دنبال فعالیت های آرام تر و بدون هیجان هستید می توانید شرکت در کلاس آشپزی را برگزینید . همچنین یک غار الماسی مناسب برای توریست با یک گذرگاه امن در داخلش برای بازدیدکنندگان کنجکاو تور تایلند موجود است بخصوص افرادی که در میان افراد بسیاری که مشتاق حمام آفتاب هستند فقط به دنبال اکتشافات جدید می باشند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,قصر گراند بانکوک,ساحل رایلی,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

دیدنی های تایلند

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این تپه را از دست ندهید.

 

یکی دیگر از دیدنی های تایلند ، پارک چالوئم فراکیات در پاتایا می باشد. این پارک در جاده فراتامناک ( Phra Tamnak) در پایین خائو پاتایا (Khao Pattaya) قرار گرفته است که به منظور بزرگداشت شصتمین سالگرد تولد در تاریخ 5 دسامبر 1987 افتتاح گردیده است.انواع گیاه و گل در این پارک موجود می باشد. این پارک همچنین امکاناتی برای تمرین و پیاده روی را نیز فراهم کرده است.این یکی از پارک هایی می باشد که گردشگران زیادی را در تور تایلند 94 به خود جلب کرده است. اگر به این پارک رفتید می توانید باغ گلها را هم دیدن کنید و دیگر نیازی نیست که برای رفتن به باغ گلها هزینه ای پرداخت کنید.این پارک از نظافت خاصی برخوردار می باشد. بیشترین مردم پاتایا صبح ها برای ورزش خود به این پارک می روند و تمرین می کنند.

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند 94 هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند ,



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

رستورانهای معروف تایلند

رستورانهای پوکت و تنوع  غذاهای ارائه شده در آنها تجربه خاصی از خوردن و آشامیدن را در انسان بوجود می آورند.رستوران Rengaya پوکت یکی از این رستورانهای شیک و مجلل میباشد که با ارایه ی غذاهای لذیذ لحظات خوبی از سفر را برای گردشگران تور تایلند فراهم خواهد کرد.مسافران با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک میکنند.رستوران Rengaya پوکت،یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک  میباشد.همچنین با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری لحظات خوشی را برای مسافران تور تایلند مهر 94 فراهم میکنند.

رستوران رنگایا دز پوکت

رستوران رنگایا دز پوکت

 

 

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد.با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد ولی با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور است وحرف اول را می زند.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تور تایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین تور تایلند پاییز 94 در این رستوران توجه می شود.

رستوران بلوچ

 

رستوران بلوچ

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند ,



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد